Cum colaborăm

Discuție inițială

Clarificare context de business în care operează compania, strategia acesteia și nevoile concrete ale companiei.

Analiza detaliată

Analiza organigramei, a statului de funcțiuni și a fișelor de post actuale și/sau viitoare astfel încât posturile să fie segmentate în funcție de criterii obiective și relevante.

Identificare cunoștințe tehnice

În funcție de rezultatul analizei identificăm împreună cunoștințele tehnice necesare fiecărui post

Stabilire test aplicat

Dezvoltăm metodologia potrivită care să identifice acei angajați care răspund cel mai bine nevoilor companiei. Testele de evaluare sunt construite fie împreună cu dumneavoastră, fie de noi împreună cu experți recunoscuți, cu expertiză în industrii variate și în diferite modele operaționale de business.

Elaborare documentație

Pregătim regulamentul aplicabil evaluării, procesele verbale, metodologia de confidențializare a lucrărilor, reguli de contestare, barem etc.

Testare efectivă

Testăm efectiv personalul, la sediul companiei sau într-o altă locație, în condiții de imparțialitate și documentăm în mod riguros procesul de testare.

Comunicarea rezultatelor

Întocmim un raport centralizat pentru companie, pe baza unei structuri agreate în prealabil, și o fișă de rezultate pentru fiecare candidat în parte. La solicitare, putem comunica direct fiecărui angajat rezultatele obținute.